Наша компанія займається міжнародною сертифікацією систем менеджменту. Наша мета – надати послуги з сертифікації, які не лише сертифікують, але й приносять користь нашим клієнтам, використовуючи економічно ефективний та гнучкий підхід, адаптований до індивідуальних потреб і знань наших клієнтів. System Management є партнером таких міжнародних органів з сертифікації, як Unicert (Німеччина), Baltum Buroo (Естонія), Swiss Approval (Швейцарія) та акредитованим партнером ЄБРР (Європейський банк реконструкції та розвитку).
SYSTEM MANAGEMENT | ISO 9001, ISO 45001, ISO 22000, ISO 14001, ISO 13485, ISO 50001, ISO/IEC 27001, ISO/IEC 27701, ISO 17100, GDPR, ISO 18587
Клієнти
Ми активно розвиваємося і маємо більш 80-ти нових клієнтів за останній рік роботи.
Команда
System Management веде власну міжнародну реєстрацію аудиторів. У реєстрі більш 20-ти своїх аудиторів.
Визнання
Сертифікати System Management визнаються у всіх країнах світу.
Країни
На даний момент компанія System Management активно розвивається в Україні, Естонії, Німеччині, Грузії, Казахстані.
Про стандарт ISO/IEC 27001
ISO/IEC 27001 «Системи менеджменту інформаційної безпеки. Вимоги» входить в сімейство стандартів ISO/IEC серії 27000 і належить до Міжнародної організації зі стандартизації (ISO) і Міжнародної електротехнічної комісії (IEC). Це міжнародний стандарт, який встановлює вимоги до створення, впровадження, підтримки та вдосконалення СМІБ в контексті організації, а також до постійної оцінки інформаційних ризиків і ризик-менеджменту.
Перевага сертифікації по ISO/IEC 27001
В результаті проходження процедури сертифікації СМІБ за стандартом ISO/IEC 27001, організація може показати всім зацікавленим сторонам, що вона проявляє належну обачність і забезпечує конфіденційність, цілісність і безпечний доступ до своїх інформаційних активів, керуючись при цьому кращими світовими практиками.
Наявність міжнародного сертифікату ISO/IEC 27001 дозволить брати участь або стане додатковою перевагою перед іншими учасниками тендерних закупівель, допоможе привернути увагу українських і зарубіжних інвесторів. Крім того, аудити з боку органу з сертифікації допоможуть організації об’єктивно моніторити і вчасно виявляти всілякі ризики, що загрожують її інформаційним активам.
Чому SYSTEM MANAGEMENT?
ДОСВІД
System Management має досвід на міжнародному ринку сертифікаційних послуг більш ніж 10-ть років
ГНУЧКІСТЬ
System Management – це помірні і доступні ціни
ВИЗНАННЯ
System Management – це світове визнання і дотримання найкращих практик та досвіду
АКРЕДИТАЦІЇ
System Management має міжнародну акредитацію
АУДИТОРИ
System Management веде власну міжнародну реєстрацію аудиторів
АКАДЕМІЯ
System Management має свою онлайн академію, яка дозволяє навчатися в будь-якій точці світу
Етапи сертифікації
Вибір стандарту
Вибір стандарту. Прорахунок вартості та укладання договору.
Проведення первинного аудиту
Аналіз і перевірка системи менеджменту віддалено
Проведення аудиту
Проведення аудиту на місці
Видача сертифіката
Підготовка звіту та прийняття рішення про видачу сертифіката
Запросити
комерційну пропозицію
Залиште заявку і ми підготуємо для Вас комерційну пропозицію.
Корисна інформація
Чому потрібно використовувати акредитований орган по сертифікації?
Яку користь акредитована сертифікція приносить регуляторним органам?
Все про ISO
Сертифікація систем менеджменту третіх сторін є вимогою, що часто встановлюються до функціонування на світовому ринку. Вона може служити доказом відповідності стандарту, діловому кодексу або нормативним вимогам. Також вона може служити стимулом для внутрішнього розвитку бізнесу.
Використання акредитованої сертифікації також сприяє розвитку торгівлі та економічному зростанню. Процес акредитації ґрунтується на єдиному підході до визначення компетентності органу з сертифікації – підхід, який був прийнятий і реалізований в багатьох країнах.
ISO є глобальною мережею національних органів по стандартизації. Членами організації є національні органи по стандартизації, які представляють інтереси своєї країни в ISO, а також представляють ІSO в своїй країні.
Міжнародний стандарт, що містить вимоги до систем управління якістю підприємств, які виробляють медичні вироби.
ISO 22301:2019
Соціальна безпека. Системи менеджменту безперервності бізнесу. Вимоги.
GDPR
Сертифікація в області захисту персональних даних.
Сертифікат соціальної відповідальності SA 8000
Стандарт SA 8000 (соціальна відповідальність) – це провідна світова програма соціальної сертифікації, створена в 1989 році організацією Social Accountability International з консультативною радою, до якої входять профспілки, неурядові організації, організації громадянського суспільства та компанії.
Основні особливості SA8000
Міжнародний стандарт SA 8000 заохочує організації, незалежно від їх розміру, галузі та країни, розробляти, підтримувати та застосовувати соціально відповідальні та прийнятні методи на своєму робочому місці. Програма забезпечує комплексну основу для організацій, щоб продемонструвати свою практику та відданість справедливому поводженню та методам управління стосовно своїх співробітників/працівників. Щоб зробити його актуальним та корисним, критерії стандарту були розроблені на основі різних галузевих та корпоративних кодексів. SA 8000 слідує підходу, заснованому на системі управління, для вимірювання соціальної ефективності та постійного поліпшення, на відміну від аудиту в стилі контрольного списку багатьох інших міжнародних стандартів.
SA 8000 стандарт базується на стандартах ISO, тому компаніям легше виконувати вимоги та ефективно впроваджувати цей стандарт. Крім того, він створений з урахуванням принципів міжнародних норм у галузі прав людини, описаних у конвенціях Міжнародної організації праці, а також у Конвенції Організації Об’єднаних Націй про права дитини та Загальної декларації прав людини.
Переваги SA 8000
Стандарт спрямовано на поліпшення соціального середовища підприємств. Він сприяє покращенню умов праці та благополуччя працівників. В результаті бізнес може отримати такі переваги, як продуктивність, відносини із зацікавленими сторонами, доступ до ринку та багато іншого.
Переваги SA 8000 соціальна відповідальність для співробітників/працівників:
поліпшення відносин із працівниками, клієнтами та зовнішніми зацікавленими сторонами;
удосконалені системи менеджменту, які покращують робочі процеси у всій організації, що призводить до підвищення якості та продуктивності;
кращий контроль щодо ланцюжка поставок.
Переваги SA 8000 для організацій:
підвищує довіру за рахунок справедливого поводження з вашими співробітниками;
покращує управління та продуктивність ланцюжка поставок та менеджменту;
підвищує впізнаваність, завдяки відповідності світовим стандартам.